ADMINISTRARE PERSONAL

a

OFERIM SERVICII DE administrare personal

A

a

a

ATRIBUȚII ȘI PROCEDURI

Te așteptăm la sediul nostru pentru a-ți oferi sprijinul de care ai nevoie. În atribuțiile unui expert în administrarea de personal se regăsesc următoarele servicii:

  • Întocmirea contractelor individuale de muncă și înregistrarea acestora în Registrul General de Evidență a Salariaților;
  • Întocmirea actelor necesare în cazul încetării sau suspendării contractelor de muncă;
    Realizarea rapoartelor de personal (la solicitarea clientului);
  • Întocmirea documentelor care duc la modificări ale contractului individual de muncă;
  • Emiterea de adeverințe solicitate de salariați;
  • Verificarea actelor depuse la dosare;
  • Oferirea de suport în cazul controalelor venite de la instituțiile abilitate ale statului;
  • Punerea la dispoziție a resurselor în cazul în care e nevoie de consultanță.



ECONOMISEȘTE TIMP ȘI ENERGIE

Dacă societatea pe care o deții nu are un departament de Resurse Umane, administrarea de personal poate fi făcută și de către un specialist extern. Acestuia i se va prezenta situația din companie, iar el va întocmi un raport, apoi împreună cu reprezentantul societății, va stabili procedurile ce pot fi implementate.

a

aa

a

CERE OFERTĂ ADMINISTRARE PERSONAL

Vrei să apelezi la serviciile noastre? Completează formularul de mai jos, iar noi iți vom trimite o ofertă în aceeași zi.

Formular - Cere ofertă

a

a

A

VREM SĂ FIM PARTENERUL BUSINESSULUI TĂU

DESPRE NOI VEZI SERVICII