a
OFERIM SERVICII DE administrare personal
A

a
a
ATRIBUȚII ȘI PROCEDURI
Te așteptăm la sediul nostru pentru a-ți oferi sprijinul de care ai nevoie. În atribuțiile unui expert în administrarea de personal se regăsesc următoarele servicii:
- Întocmirea contractelor individuale de muncă și înregistrarea acestora în Registrul General de Evidență a Salariaților;
- Întocmirea actelor necesare în cazul încetării sau suspendării contractelor de muncă;
Realizarea rapoartelor de personal (la solicitarea clientului); - Întocmirea documentelor care duc la modificări ale contractului individual de muncă;
- Emiterea de adeverințe solicitate de salariați;
- Verificarea actelor depuse la dosare;
- Oferirea de suport în cazul controalelor venite de la instituțiile abilitate ale statului;
- Punerea la dispoziție a resurselor în cazul în care e nevoie de consultanță.
ECONOMISEȘTE TIMP ȘI ENERGIE
Dacă societatea pe care o deții nu are un departament de Resurse Umane, administrarea de personal poate fi făcută și de către un specialist extern. Acestuia i se va prezenta situația din companie, iar el va întocmi un raport, apoi împreună cu reprezentantul societății, va stabili procedurile ce pot fi implementate.
a
aa
a
CERE OFERTĂ ADMINISTRARE PERSONAL
Vrei să apelezi la serviciile noastre? Completează formularul de mai jos, iar noi iți vom trimite o ofertă în aceeași zi.
a
a
A