AUTORIZAȚIE DE FUNCȚIONARE PRIMĂRIE

a

OBȚINE AUTORIZAȚIE DE FUNCȚIONARE PRIMĂRIE

A

a

a

DOCUMENTE NECESARE ȘI PROCEDURI

Procedura se face după ce societatea este înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului și are Certificatul de înregistrare cu codul unic (CUI). Termenul de soluționare al cererii este de 20 de zile lucrătoare, însă contra unei taxe suplimentare se poate elibera și în regim de urgență, în 5 zile lucrătoare.

  • Certificatul de înregistrare;
  • Certificatul constatator al punctului de lucru;
  • Dovada deținerii spațiului în care se desfășoară activitatea;
  • Dovada achitării taxelor și impozitelor la zi;
  • Dovada faptului că spațiul este declarat nerezidențial;
  • Referat din partea compartimentului de Situații de Urgentă al Primăriei în ceea ce privește amenajarea spațiului;
  • Avizele necesare desfășurării activității;
  • Raportul de evaluare al clădirii;
  • Contractul încheiat cu serviciile de salubrizare;
  • Dovada plății taxelor aferente.

Consultanții nostri îți stau la dispoziție de Luni până Vineri între orele 09:00-17:00 la numărul de telefon 0737 679 528 sau la adresa oficială onrc@facemfirme.ro.



ECONOMISEȘTE TIMP ȘI ENERGIE

Autorizația de funcționare este un document emis în cazul în care vorbim de o activitate comercială care are loc în domeniul HoReCa și se eliberează de către Primăria pe raza căreia se află sediul firmei înființate. A nu se confunda cu Acordul de funcționare care e emis pentru companiile cu alte domenii de activitate.

a

aa

a

CERE OFERTĂ AUTORIZAȚIE DE FUNCȚIONARE

Vrei să apelezi la serviciile noastre? Completează formularul de mai jos, iar noi iți vom trimite o ofertă în aceeași zi.

Formular - Cere ofertă

a

a

VREM SĂ FIM PARTENERUL BUSINESSULUI TĂU

DESPRE NOI VEZI SERVICII